AEG L75485FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L75485FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bijna mama 12-02-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

ik heb sinds gisteren (1 dag) dit apparaat.
2 wassen gedraaid, ik was helemaal gelukkig, omdat mijn vorige machine (een bauknecht)vaak reparatie's nodig had en ongeloofelijk veel herrie maakte, was ik blij met dit geruisloze apparaat, tot de 3e was die ik draaide...
hij heeft het hele katoenprogramma gewassen en toen tijdens het centrifugeren stopte de trommel met draaien..
jawel inderdaad, de motor deed zijn best de trommel stond stil!
machine uitgezet, stroom eraf, opnieuw stekker erin, lege trommel geprobeerd.. niets!!!! trommel draait niet meer ook niet tijdens wasprogramma..
oorzaak? geen idee, maar ik ben er behoorlijk ziek van.
om half 1 door de bezorgers geplaatst en aangesloten om half 10 savonds deed de trommel niets meer, alles werkt behalve de trommel..
nu morgen even bellen en afwachten hoe of wat..
hopelijk een kleinigheidje en zo verholpen maar ja dat moet ik even afwachten. vandaar dat de punten bij duurzaamheid nog even niet zijn ingevuld..

Lies12 16-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

Praktische wasmachine, makkelijk in het gebruik. Maakt weinig geluid. De timer en de resttijdindicatie vind ik erg prettig. Ben zeer tevreden over deze machine.

Ine14 16-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

Machine met grote vulopening,zeer prettig in gebruik,goed leesbare gebruikershandleiding,veel programma's die makkelijk in bediening zijn en goed fuctioneren

Brink46 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

Deze wasmachine bevalt erg goed. De grote vulopening en de grote trommel zijn erg handig, als je veel wast. Er is ook een programma voor als je minder wast. De timer vinden we ook handig, je kunt de starttijd daarmee uistellen. De wasmachine is erg stil en wast prima. Kan centrifugeren op een hoog toerental en heeft veel verschillende mogelijkheden. Een klein nadeeltje: hij gaat piepen als het klaar is en wij vinden dat niet handig en krijgen het niet uit!

Adrienana 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

De Aeg heeft ontzettend veel wasprogramma's. Hierdoor kun je zeer selectief een was draaien met het juiste programma voor je wasgoed. Het piepje na afloop is erg handig, je hoeft niet steeds te gaan kijken of de was al klaar is.
Mocjt je vergeten de wasmachine uit te zetten, deze schakelt zichzelf uit, dus erg energie zuinig!

eisbiene 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

De was komt en schoon en fris uit de machine. De machine is gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Na het wassen geeft de machine aan wanneer hij klaar is en vervolens schakelt hij zich zelf uit. Kortom een top machine. Samen met de wasdrager van aeg wordt wassen makkelijker.

Helma1968 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75485FL

een hele fijne wasautomaat, had een asko waar ik erg blij mee was...maar nu ik de aeg heb gebruikt....super
was komt er schoon en lekker fris uit....de service van aeg is ook erg goed...net na aanschaf had ik een probleem met een vlottertje ...is binnen een paar dagen opgelost en uiteraard gratis

moedertje 13-09-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

Wij hebben deze wasmachine gekocht onze oude trilde de badkamer bijna uit , deze is heeel erg geruisloos dat je echt moet gaan kijken of hij al klaar is, het was resultaat is heel erg goed, het fijne aan deze wasmachine is de hoeveelheid programma's en op verschillende dingen aan tepassen zoals duur van programma graden en centrifuge. Eeen korte was is hier dan ook echt een kort programma en geen 2 uur.
Wij zijn super tevreden met deze AEG Lavamat 75485,
een echte aanrader

H. Jansen48 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

Onze nieuw aangeschafte AEG bevalt ons uitstekend. Het wasresultaat verdient een tien maar omdat het gebruikte wasmiddel ook een rol speelt is een waardering van negen eigenlijk al uitmuntend. Onze oude wasmachine maakte zoveel geluid dat je kon horen wanneer de was klaar was. Dit apparaat is zo stil met als gevolg dat je moet gaan kijken of de was al klaar is. Het programma tegen kreuk is ook een pluspunt bij dit apparaat. Kortom een goede koop geweest waar wij hopelijk nog heel lang plezier aan mogen beleven.

Fraja 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

Een hele fijne wasmachine, grote inhoud. Veel wasprogramma´s die makkelijk te bedienen zijn, zoals katoen, jeans en fijne was. Ook is er een apart programma voor dekbedden. Zelf vind ik het super dat er een programma ontkreuk opzit, al een paar keer gebruikt en er was geen strijkbout meer nodig. Ook zeer energiezuinig, je hoort hem bijna niet zo stil. Zelfs is er de mogelijkheid om de starttijd zelf in te stellen en om de wastijd te verkorten.

Das Tarhan 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

Als je een super stille en zuinige wasmachine wil moet je het echt kopen. Vooral de draaiknop met heel veel kiesgemak is handig je kan het was tijd zelfs meer verminderen. Je was uitstellen en op de tijd die je wilt laten wassen.

mevrouw puzzel 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

het is een fijne wasmachine, je moet even wennen aan de vele mogelijkheden, maar dat is juist heel goed. Het went heel snel. Super ook dat je vloeibaar wasmiddel gewoon zonder bolletje kunt gebruiken en er een extra vakje is voor speciaal vlekkenmiddel. Echt een goed doordacht product. Ik hoop er lang plezier van te mogen hebben.

ronmid 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75485FL

Het wasresultaat van deze AEG is altijd goed en het apparaat is stil. De mogelijkeheden zijn legio en de machine is erg makkelijk in gebruik. Alle keuzes staan er duidelijk op en het gekozen programma wordt goed aangegeven.